Concord flyght problemer

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
casbad

Concord flyght problemer

Ulæste indlæg by casbad »

Har nogen problemer med at flyve concord? Den jeg fik fra dette syn forsøger at dræbe mig .... (hopper og ryster og sideskinner under flyvningen)

Dariussssss

Concord flyght problemer

Ulæste indlæg by Dariussssss »

En masse fly her er brudt ... ikke noget nyt. Concorde kan være ok, men det kræver meget viden. Du skal overføre brændstof hele tiden. Det er den eneste måde at flyve stabilt på.

Gh0stRider203

Concord flyght problemer

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

ja de er knuste, de er Airbus! LOL Jeg sværger, at jeg har set flere indlæg om problemer med et airbus-fly, end jeg har Boeing :)

casbad

Concord flyght problemer

Ulæste indlæg by casbad »

Fyr!!!! ved du, hvordan brændstofoverførselssystemet fungerer? Jeg prøvede at fikle med det, der er meget at se på og fidle med ... er der nogen læsemateriale?

DRCW

Concord flyght problemer

Ulæste indlæg by DRCW »

Konkordet er et andet dyr alle sammen, ligesom enhver skildring af super sonisk flyvning. Tyngdepunktet skal beregnes. Højde skal også overvejes, da luftens hud opvarmer højhastigheden. Beregn passager og bagage for at centrere din tyngdekraft. Læs procedurerne på linjen. Lær om flyet. Der er en god bidfejl på flyet, der er svært på ørerne i form af musik, der er forvrænget. Skaberen sætter denne fil ved en fejl i flyets lydmappe. For at slippe af med det, skal du åbne lydmappen og gå gennem lydprøverne, indtil du finder det dårlige musikspor, så højreklik og slet det, alt er godt.

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”