Empresas brasileiras, por favor!

Har du feedback og input til at dele?
Må ikke være genert, og send os en note. Vi vil gerne høre fra dig og stræber efter at gøre vores hjemmeside bedre og mere brugervenligt for vores gæster og medlemmer en lignende.
moisinho

Ulæste indlæg by moisinho »

Eu gostaria muito de ter pacote de aeronaves da TAM (LATAM) para Fsx, um dos melhores pacotes que existe é o Ultimate Pack 777-200ER, eu gostaria muito de ter uma textura da TAM para esta aeronave (B777-200ER). En qualidade dos addons aqui são incríveis, continuem trazendo er så para nok! Obrigado.

Jeg har også en pakke med fly fra TAM (LATAM) til Fsx, en af ​​de bedste pakker, der findes i Ultimate Pack 777-200ER, jeg vil virkelig have en TAM-struktur til dette fly (B777-200ER). Kvaliteten af add-onher er utrolige, fortsæt med at bringe det til os! Tak skal du have.

Dariussssss

Ulæste indlæg by Dariussssss »

Først og fremmest velkommen til Rikoooo. Det er virkelig rart at høre, at du kan lide den flypakke. Desværre laver vi ikke disse add-ons. Hvilket betyder, at vi ikke er i stand til at tilføje eller ændre noget i dem. Hvis der er nogle fejl, kan vi rette dem, men det handler om det.

Andet ... Jeg skal advare dig, dette er det engelske forum, så skriv ikke ind på andre sprog.

Endnu en gang, velkommen og har det godt her.

Hilsen

Besvar

Gå tilbage til "Forslagsboks"