moottoriongelmat (# 3 tai # 3 ja 4)

Niitä on tuhansia add-ons verkossa klassikkoa varten FSX että Prepar3D v1 - v3. Nouse mistä päin maailmaa tahansa, lentämällä joitain maailman ikonimmista ilma-aluksista mihin tahansa 24,000 XNUMX: sta määräpaikasta.
PAYSON

Lukematon viesti by PAYSON »

Hei, kauan sitten olen ollut täällä. Minulla on pari ongelmaa. Ensin vaihdin tietokoneita. Sen jälkeen jotkut suosikkikoneista latautuvat täysin valkoisella iholla. Ei kuvioita, ei sisusta (ohjaamo tai muuten}. En voi lentää ilman instrumentointia. Toiseksi, en tunnu saavan moottoreita monitoimilaitteisiin toimimaan. Voin käyttää yhtä tai kaksimoottorimoottoria moitteettomasti, mutta laita kolmas tai kolmas ja 3., vain kaksi työtä. Pidän todella Dehaveland Dash 3: n lentämisestä, mutta vain vasemmat moottorit käyvät käyntiin. Ne toimivat tyhjäkäynnillä, mutta siinä kaikki.

Dariussssss

Lukematon viesti by Dariussssss »

Hei.

Tarvitsemme paljon enemmän tietoa. Mikä lentokone, mikä FSX versio jne. Onko kyseisellä koneella käsikirja, seurasitko sitä ja niin edelleen ... Se on ainoa tapa auttaa.

Kippis

PAYSON

Näyttää siltä, ​​että menetit aikaisemman vastaukseni. Teen kaiken kirjan ja / tai "luen minun" mukaan. Ajattelin sanoneeni minkä tahansa tietyn lentokoneen, kaikki lentokoneet, joissa on enemmän kuin 2 moottoria. Voin asettaa X-56-lennon ohjauskaasun yhteen suuntaan ja sitten toiseen. Jokainen muutos yksinkertaisesti vaikuttaa kaikkiin vasemmalla oleviin moottoreihin tai kaikkiin oikeisiin moottoreihin, jotta ne pysyvät joutokäynnillä, kun taas toiset kaasuttavat. Käytän SFX Steam -versiota. Otin sinuun yhteyttä, koska minulla oli ongelma kauan sitten, ja sinä autoit minua siinä. Pahoittelen, että käytit aikaasi tässä tilanteessa, ajattelin vain, että jollakin saattaa olla samanlainen ongelma ja parantanut sen. Mitään vastaavaa ei myöskään usein kysytyissä kysymyksissäsi.
Anteeksi ja terveisin, PAYSON

PAYSON

Yritän muualla. Kiitos.
PAYSON

PAYSON

Whooooa !!! Löysin oikean tavan säätää säätöjä moottoreiden 1 käyttämiseksi 6: n kautta. Se oli niin yksinkertaista. Kiitos avusta:-(

Gh0stRider203

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

jakaa, jos toiset ovat tämän ongelman?

PAYSON

Tarvitsen paljon lisätietoja. Mikä lentokone, mikä FSX versio jne. Onko kyseisellä lentokoneella käsikirja, seurasitko sitä ja niin edelleen ... Se on ainoa tapa help.OS, lennonohjausjärjestelmä jne.

PAYSON

Itse asiassa kaikkia näitä tietoja EI tarvita. Kuka tahansa X-55 tai X-56 Saitek Advanced -ohjausjärjestelmää käyttävä ja kokenut rajoitetut 1 ja 2 -moottorin ominaisuudet, olen löytänyt mielestäni parannuskeinon. Olisin lähettänyt tämän aikaisemmin, mutta korjauksen toistaminen 20 kertaa vie jonkin aikaa todistaa minulle, että se toimii. Se toimii. Yksinkertaisesti avaa "asetukset", siirry kaasun asetuksiin. Poista kaikki asetukset. Kun kaasuvipuasetukset ovat kokonaan poissa ja kaasu on tyhjäkäyntiasennossa (jätä lukitustappi alkuperäiseen asentoonsa), siirrä kaasuvipu kokonaan auki, takaisin joutokäyntiin, taaksepäin avaa auki, palaa sitten tyhjäkäynnille, kalibroi tavalliseen tapaan, sulje asetukset, siirry suosikki 4 moottoritasoosi ja kokeile sitä. Toivottavasti se toimii sinulle yhtä paljon kuin minäkin.

PAYSON

Oi, WWII-alusten taisteluosasto esiintyy ja katoaa Australian rannikolta (YBBN).

Lähetä vastaus

Palaa sivulle “Flight Simulator X (FSX) + Steam-versio ja Prepar3D v3 asti ”