747-8 Auto Spoilers purkamisen yhteydessä

Niitä on tuhansia add-ons verkossa klassikkoa varten FSX että Prepar3D v1 - v3. Nouse mistä päin maailmaa tahansa, lentämällä joitain maailman ikonimmista ilma-aluksista mihin tahansa 24,000 XNUMX: sta määräpaikasta.
mikeyjames

Lukematon viesti by mikeyjames »

Hei,
Ensinnäkin olen todella kiitollinen suurista malleista.

747-8 ja muut 747-versiot, jotka olen ladannut täältä, automaattiset spoilerit eivät aseta laskuun. Kun osuin shift + / -nopeusnopeusmittarin spoileriavarsi siirtyy oletusarvon mukaan FSX 747-400, joka näyttää viittaavan siihen, että se on aseistettu, mutta se ei aseta laskuun. Se näyttää vain toimivan oletusarvoisen 747-400in kanssa. Mikä tahansa muunnelma, jopa vain käyttämällä 747-400ia eri värillä, johtaa siihen, että auto-spoilerit eivät pääse laskuun.

Onko tämä yleinen ongelma vai teen jotain väärin?

Jos se on ongelma, onko se jotain, joka voitaisiin helposti korjata minun päähän?

Joka tapauksessa, se ei ole suuri draama, ja jos pahin tilanne on, että minun on käytettävä spoilereita manuaalisesti laskeutuessani luulen, että asun.

Kippis
Mick

Gh0stRider203

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

mikä on pystysuora nopeus laskeutumalla yleensä? mitään ajatusta? Tiedän joskus, että he eivät ota käyttöön, jos se on liian pehmeä lasku ... tai niin olen kertonut. En ole koskaan ollut ongelma sen kanssa.

Lähetä vastaus

Palaa sivulle “Flight Simulator X (FSX) + Steam-versio ja Prepar3D v3 asti ”