Hei kaikki

Kannustamme uusia jäseniä esitellä itsensä täällä. Tutustu toisiinsa ja jakaa etuja.
leocha1

Hei kaikki

Lukematon viesti by leocha1 »

Olen uusi täällä ja löysin tämän verkkosivuston eilen.
Hyvin kauan olen ylpeä lentosimulaattori 2004, ja vielä on paljon löytöjä.
Olen törmännyt tähän sivustoon, kun olen googledin parhaiden freeware-tasojen osalta.
Oli hämmästyttävää, mitä löysin täältä.

Siksi haluaisin kiittää teitä paljon tästä freeware-tuotteiden korkeasta laadusta.

Leon

Dariussssss

Hei kaikki

Lukematon viesti by Dariussssss »

Hei ja tervetuloa Rikooon.

Yksi suuri kiitos kaikista ystävällisistä sanoista. Tapa tulla tänne oli melko sama kuin sinun. Olen päällä FSX nyt, mutta kauan sitten, olin myös FS2004: ssä, mikä ei ole ollenkaan huono.

Teemme parhaamme tekemään vierailustasi täällä parhaimmillaan. :)

Jälleen kerran, kiitos paljon ja tervetuloa.

Apollo21

Hei kaikki

Lukematon viesti by Apollo21 »

Haluaisin sanoa kiitos kaikista freeware-latauksista, joita olet antanut, olen käyttänyt sivustoa useita kuukausia ja pitänyt kiittää teitä ennen, mutta mitä muuten on se, että vaikka eBayssa yleensä katsot lentokoneita jne. joku, joka myy (Freeware Aircraft), joten sanoin hänet ja kysyttiin, olivatko he todella freeware, koska minulla oli samat lentokoneet, joita hän tarjosi, ja ihmettelivät, olivatko he todella freeware tai payware hän vastasi ja sanoi, että he olivat vapaita tavaroita, hän sanoi olennaisesti nippu freeware yhdessä paketissa. Nyt tämä ei näytä olevan oikea minulle, repiä kaikki ihmiset, jotka ovat suunnitelleet ja julkaisseet nämä lentokoneet.
Ehkä se ei ole minun yritykseni mutta henkilökohtaisesti mielestäni se on täysin väärä, olen varma siitä, että se ei ole laillista ehkä se ei tiedä Haluan vain varoittaa ihmisiä siitä kaikki ilma koneilla on saatavilla Rikoo tai jotkut muilta latausalueilta.

Ystävällisin terveisin
Andrew

Lähetä vastaus

Palaa "Tervetuloa uusille jäsenille"