OSPREY M22

There're thousands of add-ons on the Web for the classic FSX and Prepar3D v1 to v3. Take off from anywhere in the world, flying some of the world’s most iconic aircraft to any one of 24,000 destinations.
Skagerrac

OSPREY M22

Unread post by Skagerrac »

Bonjour,
Je viens d'avoir P3D. J'y ai téléchargé le M22 Osprey. J'ai tellement envie de le piloter celui-là !
Quelqu'un peut-il m'aider à bien l'installer dans mon simulateur P3D ?
Je sais qu'il y existe un forum sur le M22 Osprey (je l'ai créé) mais je ne le retrouve pas dans les forums. Mais où est-il donc ?
Y-a-t-il des astuces à opérer pour que l'aéronef fonctionne bien ?
Je crois pas exemple qu'il y a des manip à faire sur les gauges (?).
Merci à un patient pilote de m'aider.

En échange, un avion absolument merveilleux à piloter est le Mitsubishi (qui signifie 3 diamants en japonais).
Fluidité des déplacements sur le tarmac incomparable.
Attention car les gaz dépendent des touches F1 (réduit) à F4 (plein gaz) même avec un Joystick.

Nitrical

Re: OSPREY M22

Unread post by Nitrical »

I'll reply in English, cause my written French ain't that great:

- The installation should go automatically. I had no issues is P3DV4. Just follow the steps.
- Once installed go to the folder and read the manual. This model has some advanced features. all properly explained in the manual.
- If you want to manually control the position of the nacelles, than I highly recommend that you aileron trim buttons are properly assigned. (I' assigned them to buttons on my TCWS throttle, so I do not have to take my hand of the throttle to go from vertical to horizontal position)

Post Reply

Return to “Flight Simulator X (FSX) + Steam Edition & Prepar3D up to v3”